✿ STRONY ✿

niedziela, 10 czerwca 2018

✿ Wielki powrót, kilka informacji i Orangecaramel ✿

 Hej,
zapewne macie ochotę spytać "Sav co Ty tu robisz?", ale pozwólcie, że rozwieję wszelkie wątpliwości. Wróciły mi chęci do gry, a z tego też powodu reaktywuję bloga i mam nadzieję, że uda mi się go utrzymać w ryzach przez jak najdłuższy czas. 
Mam również parę zasadniczych zmian w stylu prowadzenia mojej strony oraz gry.

1. Ze zdjęć znika mój podpis, gdyż był brzydki jak i niepotrzebny.
2. Od dziewiątego czerwca znajduję się na serwerze Honey Valley i przynależę do klubu South Ghosts Club.
3. Rodzaj postów pozostanie jednak niezbyt ruszony: nowe konie, zestawy, czasem aktualizacje, challenge itp.

Przechodzę już do samej tematyki posta, gdyż nie chcę Was zanudzać!
~
Przez około trzy miesiące zbierałam Star Coins aż w końcu zdecydowałam się na zakup bułanego konia Lusitano. Inne maści tych koni są również przepiękne, ale niestety mój budżet nie pozwala mi na zbytni rozpęd jeśli chodzi o zakupy, a i tak ten tutaj pan obciążył moje konto o 949 monet SC.


Orangecaramel czy jak kto woli Pomarańczowykarmel ma głupie imię, wiem. Wcale nie pochodzi od zespołu, którego nawet nie lubię, ale jest moim inside jokiem z pewnych powodów. Jednakże dam mu ksywkę Felix i  o c z y w i ś c i e  nie pochodzi to od mojego idola, nie nie, skądże. 


Tenże konik jest u mnie mniej niż dwa dni, ale czuję, że go uwielbiam. Szczególnie za maść oraz animacje. Widać, że dębowanie, galop czy kłus są bardzo dopracowane i prezentują się po prostu idealnie.


Bardzo przypadła mi do gustu również jego odmianka na pysku, jak i długa, bujna grzywa, razem wygląda to wspaniale!



Niezmiernie spodobał mi się piaff u tych rumaków, który możemy aktywować spacją przy staniu. Jest to ułatwienie w wymyślaniu kroków do wszelkich układów ujeżdżeniowych w grze.


 Generalnie rzecz biorąc czterokopytnego oceniam 9,5/10, jest on zdecydowanie jednym z moich ulubionych koni na Star Stable i w przyszłości planuję zakup większej ilości Luzytanów.
Trzymajcie się ciepło!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz