✿ STRONY ✿

poniedziałek, 18 czerwca 2018

✿ Rocznica bloga! ✿

 Witam bardzo serdecznie, z tej strony Savannah!
Dzisiaj jest niebywały dzień, ten w którym założyłam swojego bloga.
Dokładnie 18 czerwca 2017 powiedziałam sobie "a co mi tam, założę, pokombinuję i zobaczymy".
Tak właśnie zrobiłam, pracowałam nad przyjemnym dla oka wyglądem, szperałam po kodach, planowałam posty etc.
Nie mogę uwierzyć, że już tyle czasu minęło, mimo, że nie byłam cały czas aktywna, a 15 postów w całym roku to praktycznie nic to czuję się dumna i planuję prowadzić tą stronę przez długi jeszcze czas. 


Mój pierwszy post wyglądał tak:


Przez ten rok nastąpiły wyraźne zmiany w moich umiejętnościach do edytowania, pisania. 
Nastąpiły również zmiany w mojej postaci na Star Stable.

2017:





2018:





Dziękuję!

2 komentarze: