✿ STRONY ✿

wtorek, 18 lipca 2017

✿ Real Moment Challenge ✿

Hej!
 Dziś przedstawiam Wam Challenge do którego zostałam nominowana przez Amandę Mcwill.

Polega on na stworzeniu stroju i dobraniu konia, by wyglądać tak jak ja sama, bądź wybrany jeździec. 
Uznałam, iż odwzoruję mój obozowy teren na koniu zwanym Hera - gniada klacz.
Tak jak na jeździe ubrałam uroczy niebieski czaprak, czarne ogłowie oraz siodło. Postać wygląda zupełnie tak jak ja. Najciemniejszy z barw, najzwyklejszy w świecie kask, subtelna, jasnobeżowa kurteczka, zwyczajne, czarne niczym smoła rękawiczki, ciemnoszare bryczesy, skarpety o podobnym kolorze do spodni ozdobione jaśniejszymi rombami oraz czekoladowe sztyblety. 
Cały teren odbywał się w cudnym, opustoszałym lesie wyglądającym jak z bajki, dlatego też wybrałam Głuche Lasy. Nie są one jak Zielona Dolina - niestworzona i melancholijna (a przynajmniej ja mam takie też odczucia do niej).
Całe zdjęcie zostało wykonane w galopie, gdyż jest to mój ulubiony chód konia. 

Oto wynik mojej pracy:


1 komentarz: