✿ STRONY ✿

poniedziałek, 10 lipca 2017

✿ Nieobecność, zajawki i pożegnania! ✿

Witajcie SSO'wicze!

Zacznijmy od krótkiego wyjaśnienia "Czemu Cię nie było, Sav?". Otóż nastały wakacje jak zapewne większość wie, a w moim przypadku nie oznacza to "Wreszcie mam tak dużo czasu mogę zająć się internetem, grami!". Mnie można opisać jako osobę żyjącą podróżami w czasie lata. Tu obóz, tu Grecja. Przez ostatni tydzień nie miałam laptopa, a jak już chciałam przygotować notatkę to brakło czasu. 

Dobra, dosyć tych usprawiedliwień! Zajmijmy się głównym motywem posta. O co chodzi? O nowych zajawkach. Zaledwie kilka dni temu zespół wstawił film z rozmazanym obrazem jadącego konia, nikt nie mógł dokładnie rozszyfrować co to, aczkolwiek po tym właśnie filmy na Instagramie gry otrzymaliśmy kolejne zdjęcia, no i wszystko jasne!



Już w przyszłych aktualizacjach wejdą odnowione rumaki startowej budowy. Nie tylko nasze Jorviki Gorącokrwiste doczekają się nowego ciała, ale i każdy koń tej formy. Do zmian można zaliczyć:

 Zupełnie nowe animacje
Jednak mam nadzieję, iż nie będą to złączone Kuce Walijskie z Mustangiem. 

 Wygładzone kąty
Nie wiedziałam jakby to ująć. Chodzi o to, że tutejsze Startowce są dość kanciaste. 

Co sądzę o tym ja?
No tak, niby fajnie, jednak już dawno zdążyłam pokochać tą nieforemność oraz animacje tychże wierzchowców. Uwielbiam je takie jakie są, chociaż wiadomo - im ładniejsze tym więcej graczy to przyciągnie, a wielu narzekało na wygląd początkowych koni. Odczuwam też sentyment do tego jak wyglądają one teraz, w końcu tak zaczynał przygodę każdy z nas. W każdym razie dobrze, że zostaną zaprowadzone jakieś zmiany, mam nadzieję, iż wyjdzie to na dobre. 


Oto prawdopodobnie ostatnie zdjęcie na Cinie takiej jaka powstała. Miło jeździło się na tym kwadraciku. No nic, zobaczy się co z tego wyjdzie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz