✿ STRONY ✿

piątek, 1 września 2017

✿ Organizacja, jak to u mnie wygląda? ✿

Cześć,
Wszystkie brudaski, a także czyścioszki, by się ogarnąć ten post jest dla Was!
Dobrze, powoli, co mam na myśli mówiąc "organizacja"?
Chodzi tu o inwentarz, a także szafę.


Inwentarz - nikt by raczej nie mógł stwierdzić, iż panuje w nim porządek, prawda? 
Tuż po lewej stronie znajduje się mój ulubiony zestaw, bądź też ten, który mam aktualnie przyodziany. Po prawej widzimy strój klubowy, w końcu nigdy nie wiadomo czy zdążę na spotkanie, a żeby nie przeszukiwać całej szafy wolę mieć go ze sobą. Tak samo jest z koszulkami drużynowymi. U góry czeka na spożycie jedzonko, cóż ostatnio nie karmię koni, więc posiadanie tego jest bezcelowe. Wiadomo - są tu również nieskończone ilości biletów, kilofów, wędek, kluczy, Bóg wie co!















Szafa - W mej garderobie wszyściuteńko poukładane jest względem częstotliwości użytku, rodzaju oraz stylu. Każda linijka rozpoczyna nowy krój. Rzeczy ustawione są od najczęściej wykorzystywanych do tych najmniej, praktycznie w ogóle nie wyjmowanych z szafy. Staram się by nie było w niej chaosu, a wybieranie zestawu nie sprawiało najmniejszych problemów.


Po ostatkach sprzętu trzymam te zbędne manele. Archeologia, itemy z zadań. 


Zwierzaki - Jedyne co jest mi z tego potrzebne to chleb. Absolutnie nie jestem zwolenniczką tych wszystkich króliczków, piesków i tym podobnych. 

Na samą końcówkę pragnę przeprosić za nieaktywność, chwilowe zanikanie. Wakacje wakacjami, zawsze dobiegają końca. Cały ten czas spędzałam aktywnie na wyjazdach nie mając dostępu do laptopa. Od teraz posty będą pojawiać się regularnie.

To na tyle, do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz