✿ STRONY ✿

sobota, 12 sierpnia 2017

✿ Beginner Challenge ✿

Witam,
pragnę przedstawić Wam moje własne wykonanie "Beginner Challenge". 
Został on zapoczątkowany przez Anastasię Strawberryleaf, natomiast mnie nominowała Amanda Mcwill z Ciekawskiej Stajni.

Okej, o co w tym wszystkim chodzi?
Polega to na wykreowaniu zestawu używając tylko i wyłącznie ubrań oraz sprzętu pochodzących z zadań czy kodów. Przy tym powinniśmy mniej więcej wiedzieć z jakiej okoliczności dane części pochodzą. Następnie wykonujemy zdjęcia na Jorviku Gorącokrwistym w granicach obszaru dla osób bez Star Ridera. Fotografii nie można edytować. 

Ja osobiście wybrałam strój w kolorystyce niebieskiej. Szukałam czegoś przyzwoitego ponad godzinę, a i tak wygląda to dość dziwacznie. Mym największym problemem było to, iż 4/5 rzeczy z zadań sprzedałam. 

Spodnie - Sklep dla Lifetime
Buty - Archeologia w Eponie
Rękawiczki - Prezent od Chauna 2016
Nakrycie Głowy - Świąteczne Porządki 2016
Bluzka - Zadania z Nightdustem, Erikiem i Maddison


Ogłowie - Prezent od Mikołaja
Siodło - Kalendarz Adwentowy 2016
Czaprak - Poszukiwania Sobótkowych Skarbów



  Kokardki - Questy u Jamie Olivetree         

Do wyzwania nominuję:
Życzę powodzenia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz